tråkig söndag.

Visste du att jag:
(x) har kysst någon
(x) hamnat på sjukhus/akuten
(x) har förlorat någon jag älskade
( ) har dödat någon
(x) har bakat sockerkaka
(x) har lyssnat på samma låt en hel natt
(x)har ätit godis istället för att gråta
(x)har varit ordlös
(x)har hatat värme
(x)har skrivit på någons arm
(x)har dissat någon som ringt på min mobil
(x) har dissat någon som gillar/gillat mig
( )har hatat någon som jag egentligen älskar
(x)har ångrat mig
(x) har varit svartsjuk
(x)har ätit middag med någon jag tycker om
( ) tror på det övernaturliga
( ) har hatat mina föräldrar
(x)har ätit jättemycket och sedan spytt
(x)har hatat min kropp och mitt utseende
(x)har spelat gitarr
(x) sjunger i duschen
(x) har sett någon döende
(x)skakat av nervositet
(x)har tagit någon på röven
( ) har slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
( ) gillar inte då folk frågar mig saker
( )  drömmer ofta mardrömmar
( ) skulle kunna döda för någon
( ) skulle kunna dö för någon
(x) har ett smeknamn
(x)har somnat på golvet
(x) har hånglat på tunnelbanan/stationen
(x) har åkt buss genom halva sverige
( )har kastat mig framför ett fordon
( ) har brutit kontakten med någon för en kyss
( ) har tagit min kompis pojkvän
(x)har cyklat utan händer
(x) har känt mig som ett as
(x) har viskat i någons öra
(x) har skrapat upp knäna
(x)har tuggat på ett grässtrå
(x) har hållt i en orm
(x) har trott att jag varit odödlig
( )har kastat min telefon i vattnet
(x)har vaknat av att jag gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
(x) har kysst någon med öppna ögon
( ) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd
(/) kan tre eller fler språk
( ) har bra självförtroende
( ) tror på gud
( ) är en negativ jävel
( )har drömt att jag varit död
( ) aldrig druckit öl
( ) trivs med min kropp
( ) är dålig på att säga nej
( ) har någon gång känt dödslängtan
( ) avskyr matte
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(x) gillar muskler
( ) tycker om mjölk
(XXX) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( )verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon
Visste du att jag:
(x) har kysst någon
(x) hamnat på sjukhus/akuten
(x) har förlorat någon jag älskade
( ) har dödat någon
(x) har bakat sockerkaka
(x) har lyssnat på samma låt en hel natt
(x)har ätit godis istället för att gråta
(x)har varit ordlös
(x)har hatat värme
(x)har skrivit på någons arm
(x)har dissat någon som ringt på min mobil
(x) har dissat någon som gillar/gillat mig
( )har hatat någon som jag egentligen älskar
(x)har ångrat mig
(x) har varit svartsjuk
(x)har ätit middag med någon jag tycker om
( ) tror på det övernaturliga
( ) har hatat mina föräldrar
(x)har ätit jättemycket och sedan spytt
(x)har hatat min kropp och mitt utseende
(x)har spelat gitarr
(x) sjunger i duschen
(x) har sett någon döende
(x)skakat av nervositet
(x)har tagit någon på röven
( ) har slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
( ) gillar inte då folk frågar mig saker
( )  drömmer ofta mardrömmar
( ) skulle kunna döda för någon
( ) skulle kunna dö för någon
(x) har ett smeknamn
(x)har somnat på golvet
(x) har hånglat på tunnelbanan/stationen
(x) har åkt buss genom halva sverige
( )har kastat mig framför ett fordon
( ) har brutit kontakten med någon för en kyss
( ) har tagit min kompis pojkvän
(x)har cyklat utan händer
(x) har känt mig som ett as
(x) har viskat i någons öra
(x) har skrapat upp knäna
(x)har tuggat på ett grässtrå
(x) har hållt i en orm
(x) har trott att jag varit odödlig
( )har kastat min telefon i vattnet
(x)har vaknat av att jag gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
(x) har kysst någon med öppna ögon
( ) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd
(/) kan tre eller fler språk
( ) har bra självförtroende
( ) tror på gud
( ) är en negativ jävel
( )har drömt att jag varit död
( ) aldrig druckit öl
( ) trivs med min kropp
( ) är dålig på att säga nej
( ) har någon gång känt dödslängtan
( ) avskyr matte
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(x) gillar muskler
( ) tycker om mjölk
(XXX) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( )verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon

Kommentarer
Postat av: hanna

DET SOM DU INTE HAR KRYSATT ÄR DET NÅT DU HAR GJORT ISÅFALL VEM HAR DU DÖTAT

2011-04-04 @ 19:55:58
URL: http://cclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0