♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Chaachaaa,
Jag heter Izabell Birgitta Natalie Sjölund Fuchs, jag är 17 år född den 12 Augusti glööm aldrig de! Sen är jag 169.5 cm lång och har blåa ögon brunt hår, men jag skulle nog säga att många tycker jag borde vara blond.. Jag bor i Årsta med min mamma, pappa och min tvillingsyster.. Oj juste får inte glömma min kanin, mitt marsvin o mina två katter. Jag har också världens bästa pojkvän! Och imorgon har vi varit tillsammans i 18 månader, grattis till oss hihi

Jag går på it gymnasiet Uppsala och trivs väldigt bra med det, finns inte ord nog att beskriva hur konstig skolan är men jag gillare. Jag läser natur med it elektronik inriktning och för tillfälligt läser jag bara hälften av alla kurser jag egentligen ska av en rad olika anledningar, får se hur det blir till 3an..

Finns inte så mycket mer att skriva ? men jag kan ju bara säga att jag har världens bästa kamrat Olivia, finns ingen som är så sjukt bra som du. Love love love



Kommentarer
Postat av: carrofranzen

gullunge! :)

2011-02-09 @ 07:59:21
Postat av: Bert Erik

Rawr ;) nr?

2011-02-09 @ 14:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0