♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Jag heter Olivia Laina "Spillarn" Classon och är 17 år, fyller 18 i oktober. Jag bor i Årsta med min familj, mamma pappa Nikki, Anton och Hanna. Är typ 172 cm och har gröna ögon och vet inte min naturliga hårfärg.

Föddes i saudi arabien och flyttade därifrån till England, bodde där några år och gick i skolan och sen bodde jag i USA i typ ett halvår. Sen när jag var 5 år flyttade jag till Sverige och började 6års men fick gå om för jag började ett år för tidigt. Där träffade jag Izabell och vi har gått i samma skola hela tiden sen dess typ.

I högstadiet gick jag på brantingskolan och det är inte direkt världens bästa skola.
Sen började jag på IT gymnasiet och den skolan är myyycket bättre.

Jag går just nu it- natur-elektronik programmet. Har ingen aning om vad jag vill göra sen efter gymnasiet.
När jag inte går i skolan så spelar jag innebandy i FBC och är med kompisar och eftersom jag går på it-gymnasiet så måste jag ju vara datanörd så jag ägnar halva min vakna tid åt datorn.

Vill ni veta något mer om mig är det bara o fråga :D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omgomg faaan vad cool du är :D <333

2011-02-08 @ 22:11:08
Postat av: Ingvar Kamprad

Jag har en fråga!



Är du kåt? <3

2011-02-08 @ 22:13:05
Postat av: Berit

Söt tjej<3

2011-02-09 @ 14:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0