Dag 11 – 5 saker jag inte skulle klara mig utan

1. Jag skulle absolut inte klara mig utan mat, jag älskar mat, och förstår inte folk som försöker banta genom att svälta sig själva. Det är bara äta någon annan slags mat som kroppen mår bättre av? Inte äta mindre eller sluta äta.
2. Min familj.
3. Izabell, utan henne blir allt tråkigt och vem vill leva tråkigt ;d? hon är min förlorade tvilling
4. Natasha, fastän vi träffas typ en gång per halvår bara så vet jag att hon alltid finns där och jag skulle inte kunna klara mig utan henne.
5. Alla mina andra vänner , hatar att känna mig ensam och det gör jag inte när jag har er (speciellt hon den där rebecca)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack Olivia det värmer :D <3

2011-02-28 @ 20:26:13
Postat av: the redflame

skulle inte klara mig utan dig heller<3 Man behöber aldrig sitta o äta själv när man är med dig o dt e bra! för jag hatar o äta heelt själv..

2011-03-02 @ 18:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0