♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Min första riktiga kärlek är Johan Pettersson som jag ser det. Man har trott att alla andra har varit kärlek men jag har aldrig varit så kär som jag är nu. Jag är galen i MIN Johan. Jag ångrar inte att jag varit tillsammans med dom personer jag varit med lr jo nåra av dom, men tack vare dom har jag lärt mig av mina misstag.
Hur vi träffades eller börja prata va genom Olivia, jag tog din msn o vi pratade väl ganska mycket med varandra till en början sen blev det mindre o mindre av olika anledningnar.
Hur vi träffades första gången var av en ren slump. Du skulle träffa Olivia och jag hade inte alls tänkt åka hem och träffa dig. Men av någon anledning åkte jag hem med en kompis och gick för att träffa dig eller egentligen bara för att säga hej, men det blev att jag stanna. Kommer inte glömma vilka kläder jag hade på mig, gul tröja och mjukisar, fattar att du blev charmad! (: efter det började vi prata mer o mer istället och träffas lite då och då. Tyckte bara om dig mer o mer, vi pratade i telefon hela nätter och den va den natten 9 Augusti 2009 som vi bestämde oss för att bli tillsammans. Nu har vi varit tillsammans i ett och ett halvt år och jag ångrar det inte en ända sekund. Det har verkligen inte blivit som vi tänkt oss men vi ska klara det ändå baby, vi har så många bra minnen att komma ihåg och tänka tillbaka på. Jag älskar dig så sjukt mycket, finaste människan på hela jorden är du. Du är bäst. <3

Oh oh I love you like a psycho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0