♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Nu ska jag berätta om mina underbara föräldrar. Min pappa heter Robert Fuchs och är gift med min mamma som heter Ingela Sjölund Fuchs. Ni är bäst, fast jag kanske inte är den bästa dottern man kan ha och hittar på fel saker ibland, eller inte nu längre, så förlåter ni mig och ger mig en ny chans. Ni stöttar mig i allt när jag hade min korsett , skolan och inte minst nu när det är så sjukt jobbigt. Jag är evigt tacksam för det, hade inte klarat mig utan er. Pappa du är så knasigt rolig och generös nästan för generös Sen kan man ju inte undgå att du är en träningsfreak, cyklar åker skidor, springer, simmar osv. Och mamma du är så snäll kan nästan prata om allt med dig. Det finns många bra saker med er en av dom är att ni alltid lagar super god mat. Mat <3 älskar er ni är dom bästa. Såå nu har jag skrivit lite om min papi o mami, finns mycket mer och skriva men det här får räcka :)

Kommentarer
Postat av: robertf

Du (Ni) behöver inte tveka, bättre döttrar finns inte! Kram.

2011-02-12 @ 15:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0