Dag 9 – Min dag i exakta detalj (igår)

Vaknar kvart i 8, pappa frågar vad jag vill ha för frukost. Går ner och äter ägg och bacon på toast. Går och klär på mig träningsoverallen, sminkar mig och fixar håret. Sen sätter jag mig i bilen, åker bil i typ 2 timmar. Sen är jag framme i sandviken och ska spela match. Vi förlorar med 6-4, jag gjorde ett mål o en ass. Sen direkt från sandviken åker jag till Mora för att spela match. Påvägen dit äter jag kycklingsallad i Falun från donken. I Mora förlorar vi med 7-1.. Sen åker vi hem men stannar i rättvik och äter pizza, med oxfile och bearnesås på. Sen kommer jag hem, duschar, kollar lite på datorn, kollar lite på tv, sen somnar jag.
INTRESSANT VA?

Kommentarer
Postat av: hanna

när kom du hem igentligen???????????

2011-02-24 @ 08:18:02
URL: http://cclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0