Fixxar med bloggen

Kom hem för en timme sen typ, har gjort massor med saker idag.
Först skolan, på morgonen skulle Izabell och jag guida 2 st killar från någon skola, som ville börja på våran i höst. Sen biologi, svenska, lunch. Vi gick först till matsalen, tog maten, och så var det någon kyckling och äpple gryta. Gick inte riiktigt att äta, så vi cyklade vill mariannes och åt kebab ist ;).
Sen tillbaka till skolan för engelska bara, och sen åkte vi ner på stan och köpte present till Johan som fyller 20 på torsdag! Träffade också Rebecca och fikade med henne på Donken.

Efter det åkte vi hem, gjorde tacos, färgade mitt hår. Blev ingen skillnad nästan, bara det att utväxten försvann. Fastän jag köpte ljusbrunt, skuumt.

Aja nu ska jag försöka plugga lite biologi, prov på torsdag om typ celldelning och genetik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0