söndag.

Tjjajajo! har precis kollat på filmen älska mig, jag är helt tagen får ont i magen.. sjukt bra film som alla borde se o ta på allvar. ( Finns på youtube , det är bara o kolla ! ) Jag har svårt att tänka mig att sånt hära händer på riktigt för jag har de så pass bra.. men det händer faktiskt och det är helt jävla galet. Tänker mig tillbaka i lågstadiet då man såg mobbning förekomma hela tiden, tyvärr va man för feg för att säga ifrån.. nu hade jag aldrig accepterat det aldrig i livet. Som tur är mognar de flesta människor och slutar hålla på me sånna sjuka saker.
Nej nu måste jag ta o packa de sista till både Martin och mig , för imorgon åker vi! :D usch va skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0