svar på kommentar

Svar till "sofie den lille^^"

Hej, ja så är det men det är en lång historia. Det funkar väldigt bra att gå i skolan samtidigt som jag har Martin för att min pojkväns mamma är hemma med han 4 dagar i veckan och jag läser just nu 50% av de kurser jag skulle läst vilket innebär att jag kommer behöva läsa ett fjärde år. Jag har sån tur att jag får så mycket hjälp av mina föräldrar och min pojkvän och hans föräldrar det behövs verkligen. :) Hur det är att ha barn är väldigt upp och ner, det är väldigt jobbigt psykiskt fast man får mycket hjälp, om du nu är 90% säker på att du är gravid så tycker jag att du ska kolla upp det innan det är försent att göra något åt det. Jag rekommenderar inte att skaffa barn när man går i skolan även fast Martin är galet gullig och snäll men kan inget göra åt saken, kan bara hjälpa andra i samma situation. Tack gulligt sagt :) har du mera frågor kan du skicka ett mejl till [email protected] :)

Kommentarer
Postat av: sofie den lille^^

tack för svaren! :)

2011-03-05 @ 13:43:45
Postat av: sofie den lille^^

Tack för svaren! :)

2011-03-05 @ 13:45:14
Postat av: GUEVACCI

Hellu, hur är det med dig idag då? :)

2011-03-05 @ 15:38:39
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0