Vill säga nånting men jag kan inte tänka klart

Chill torsdag, som vanligt!
Började med matte, då vi gjorde den underbart fina bilden ni kan se här nedanför. Visst är den fin? Jaaa Jooooo!
Sen lunch i 4 timmar ;) Myste med martiiin då, som sen spydde ner mina fötter.
Efter det cyklade jag och emelie till skolan igen, och fick cykla igenom stora sjöar med vatten typ, och jag råkade sätta ner foten i det där iskalla vattnet, inte så speciellt mysigt.
AH iaf så hade vi datorkommunikation. Sen biologi, sen hem igennn.
Vet att ni älskar att läsa om mina så intressanta dagar :D!

Ah juste! låg kakor utanför skåpen i en fin hög.. det var nog menat att jag skulle ätit de.. men gjorde det inte. hmm..

Ikväll, eller snart, ska jag kolla på nikkis match för jag inte har något bättre för mig. Tänkte kolla på djurgården-luleå men det hinner jag nog lite ändå!







(Y)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter som en alldeles ypperlig dag :)

2011-03-10 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0